Już w drugim tygodniu marca 2025 roku odbędzie się jubileuszowa, 50. edycja Foodex Japan – jednego z największych i najważniejszych targów spożywczych w Azji Południowo-Wschodniej. Czytaj więcej »
Już w drugim tygodniu marca 2025 roku odbędzie się jubileuszowa, 50. edycja Foodex Japan – jednego z największych i najważniejszych targów spożywczych w Azji Południowo-Wschodniej. Czytaj więcej »
Sery w sushi? Oczywiście, że tak – i to w najlepszym wydaniu! Jak wyróżnić swoje sushi na tle konkurencji? Jak połączyć tradycyjną technikę z nowoczesnym podejściem i stworzyć menu, które zachwyci gości? Na te pytania odpowiemy podczas organizowanych przez Akademię Hochland Professional warsztatach SUSHI-FUSION. Poprowadzi je mistrz sushi Marcin Kaczmarek, właściciel... Czytaj więcej »
Niezależna agencja badawcza S&P Global opublikowała „Sustainability Yearbook 2025”, międzynarodowy ranking firm ocenionych pod kątem ESG. Podobnie, jak w poprzednich edycjach listę branży napojów otwiera Coca-Cola HBC, uznana po raz ósmy za najbardziej zrównoważoną firmę w swoim sektorze. Czytaj więcej »
Znamy zwycięzców 10. edycji Plebiscytu Czytamy Etykiety – najbardziej prestiżowego plebiscytu konsumenckiego w Polsce. Tworząca go społeczność zdecydowała, które produkty zasługują na miano tych najlepszych: mają doskonały skład, są godne polecenia i wyboru. W tym roku puszysty serek twarogowy Almette z kolorowym pieprzem zwyciężył w kategorii ‘Serek Kanapkowy’. Czytaj więcej »
Colian po raz kolejny został doceniony przez władze Kalisza za wkład w rozwój lokalnego sportu. Podczas uroczyste gali, która odbyła się 24 lutego br. w Sali koncertowej im. prof. Jerzego Rubińskiego WPA UAM, firma otrzymała statuetkę „Za serce dla sportu”. Czytaj więcej »
Co trzecia szkoła podstawowa w Polsce zgłosiła drużynę do udziału w największym w Europie turnieju piłkarskim dla dzieci, Pucharze Tymbarku. W tym roku po raz pierwszy w historii każdy powiat w Polsce posiada swoją reprezentację. Najwięcej zespołów zgłosiło się w województwach: wielkopolskim, mazowieckim, małopolskim i lubelskim. Czytaj więcej »
Branża mleczarska odgrywa kluczową rolę w zapewnianiu wysokiej jakości produktów spożywczych, jednocześnie podejmując wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem. W odpowiedzi na rosnące oczekiwania konsumentów i regulacje prawne, mleczarnie na całym świecie inwestują w innowacje mające na celu redukcję śladu węglowego, ograniczenie zużycia wody i poprawę dobrostanu... Czytaj więcej »
Ponad 90 sklepów objętych usługą, sobotnie szczyty zamówień i kajzerka jako pozycja obowiązkowa na liście zakupów. Trzy miesiące po ogłoszeniu strategicznej współpracy, Pyszne.pl i Carrefour Polska podsumowują pierwsze efekty projektu, oferującego w krótkim czasie dostawę zakupów spożywczych online. Rozwiązanie jest już dostępne w 23 miastach, a jego rosnąca popularność... Czytaj więcej »
Pierwsze zwrotkomaty pojawiły się w wybranych sklepach sieci w całej Polsce. Od grudnia 2024 roku klienci mogą zwracać opakowania plastikowe lub metalowe w województwach śląskim, świętokrzyskim i łódzkim. Czytaj więcej »
Przyspieszone tempo wdrażania regulacji CSRD (Corporate Sustainability Reporting Directive) wyznacza nowe standardy raportowania ESG w Polsce i Europie. Pomimo tego, 34% polskich firm nadal nie wie, kiedy jest zobligowane do złożenia raportu ESG, a jedynie 24% czuje się dobrze przygotowanych do tego procesu – wynika z badań Crowe Poland & Envirly. Czytaj więcej »
Ruszyła 10. edycja programu dla szkół Akademia Lubella. Czytaj więcej »
Skala przedsięwzięcia i krótki czas przygotowań wymaga szybkich i sprawnych dostaw urządzeń do tysięcy sklepów w całym kraju. Odpowiednio skoordynowane prace przygotowawcze i instalacje pozwolą uniknąć potencjalnych problemów operacyjnych, takich jak kolejki czy opóźnienia w odbiorze opakowań, które mogłyby negatywnie wpłynąć na pierwsze doświadczenia Polaków z systemem... Czytaj więcej »
Z początkiem lutego wystartowała kampania reklamowa napojów Hortex Tropical Duo. Spot reklamowy emitowany jest w głównych stacjach telewizyjnych – reklamy pojawiły się także w digitalu. Czytaj więcej »
Firma Tarczyński ponownie została głównym sponsorem Panthers Wrocław, kontynuując swoje wieloletnie zaangażowanie w rozwój klubu. Trwająca od 2013 roku współpraca to nie tylko wsparcie finansowe, ale przede wszystkim strategiczne partnerstwo, które pozwala Panthers Wrocław konkurować z najlepszymi drużynami w Europie. Czytaj więcej »
Polacy przestawiają się na piwo bezalkoholowe. W 2024 roku segment piw bez procentów wzrósł o ponad 17 proc., przy spadku całej kategorii piwa o prawie 2 proc. To nadzieja na przyszłość dla branży, która boryka się ze spadkiem popytu, a odpowiada za 1 proc. polskiego PKB i tworzy ponad 120 tysięcy miejsc pracy w handlu, rolnictwie i usługach. Czytaj więcej »
W lutym 2025 roku marka Grycan otworzyła zmodernizowaną lodziarnio-kawiarnię Grycan Café w Alei Bielany. To już trzeci, po Koronie Wrocław i CH Wroclavia zrewitalizowany punkt sieci we Wrocławiu. Lokale Grycan w nowym standardzie to miejsca spotkań i celebracji chwil, których wystrój wnętrz łączy przywiązanie do tradycji i najwyższej jakości z nowoczesną aranżacją. Czytaj więcej »
Sieć ALDI w tym roku już po raz drugi zagrała wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Klienci mogli wrzucać datki do specjalnie oznakowanych puszek w ponad 350 sklepach. Dodatkowe inicjatywy na rzecz Orkiestry prowadzili również pracownicy ALDI. Wspólnie udało się zebrać dokładnie 334 372,19 złotych – czyli kwotę ponad 70% większą w porównaniu do ubiegłego roku! Czytaj więcej »
Studium Przedsiębiorczości, które Żabka rozwija od kwietnia ubiegłego roku, uruchomiło bezpłatny program „Rozwój kariery po utracie pracy”, skierowany do osób poszukujących nowych kierunków rozwoju swojej kariery zawodowej. Czytaj więcej »
Włoski producent oliw i olejów roślinnych przekazuje konsumentom swoje produkty w nowej odsłonie. Firma Basso stworzyła idący z duchem czasu wizerunek przeźroczystej etykiety umieszczonej na butelce o owalnym, prostym kształcie. Pozwala ona na widoczność produktu, jednocześnie dostarczając ważnych informacji. Czytaj więcej »
Marka Tarczyński kontynuuje współpracę z PGE Narodowym, najbardziej prestiżową areną wielofunkcyjną w kraju. Przedłużenie umowy partnerskiej na kolejny rok stanowi naturalny krok w strategicznym zaangażowaniu marki w rozwój sportu oraz wspieranie wydarzeń w Polsce na różnych poziomach. Czytaj więcej »
Już wkrótce 6 kolejnych instytucji z obszaru działalności firmy Südzucker Polska S.A. będzie miało szansę zrealizować swoje prośrodowiskowe inicjatywy. Każda z nich otrzymała darowiznę w kwocie 5000 zł, pochodzącą z programu Grant 5000. Wśród beneficjentów, podobnie jak w poprzednich latach, znalazły się między nimi lokalne szkoły. Czytaj więcej »
Almette z kolorowym pieprzem oraz Almette serek wiejski ze skyrem otrzymały nominacje w jubileuszowej, 10. edycji prestiżowego Plebiscytu Czytamy Etykiety, który promuje polskie produkty, wspierając w ten sposób rozwój krajowej branży spożywczej i kosmetycznej. To jedyne takie wydarzenie, w którym to konsumenci, a nie jury, wybierają zwycięzców konkretnych kategorii. Czytaj więcej »
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol uczestniczy w największych na świecie targach żywności i napojów – Gulfood 2025 w Dubaju. To prestiżowe wydarzenie stanowi doskonałą okazję do promowania wysokiej jakości polskich produktów mleczarskich na arenie międzynarodowej oraz nawiązania nowych kontaktów handlowych. Czytaj więcej »
W warszawskim Centrum Expo XXI trwają największe w Polsce targi branży cukierniczej i lodziarskiej – Expo Sweet. Wśród wystawców nie zabrakło stoiska Hochland Professional, a dokładnie działu oferującego produkty i profesjonalne rozwiązania przeznaczone dla branży HoReCa. Czytaj więcej »
W dniach 17–21 lutego 2025 roku w Dubai World Trade Centre odbywają się jedne z największych na świecie targów branży spożywczej i napojów – Gulfood 2025. Szacuje się, iż w wydarzeniu weźmie udział ponad 5 500 wystawców z ponad 190 krajów, w tym liczne polskie firmy mleczarskie, które zaprezentują swoje najnowsze produkty i innowacje. Czytaj więcej »
Marki DrWitt i Ekstraklasa podpisały umowę współpracy marketingowej, która rozpocznie się w rundzie wiosennej sezonu 2024/2025. Czytaj więcej »
MOKATE, lider na rynku gorących napojów, wprowadza do swojego portfolio nową linię produktów – Cappuccino Zero bez dodatku cukru. Czytaj więcej »
100% jajek z chowu bezklatkowego jest wykorzystywanych w produkcji kultowych produktów. Od początku 2025 roku produkty Wedla, takie jak Ptasie Mleczko®, Torcik Wedlowski czy WW, powstają z wykorzystaniem jaj pochodzących od kur hodowanych w warunkach zapewniających wyższe standardy ich dobrostanu. Czytaj więcej »
Pilot International, lider w dystrybucji produktów FMCG, poszerza swoją ofertę na polskim rynku o produkty marek Mars i Fox. Czytaj więcej »
Parówki z filetem z kurczaka z linii High Protein, które marka Duda pierwsza wprowadziła na rynek w grudniu 2024 r., potwierdziły swoją pozycję, okazując się najlepiej sprzedającym się produktem proteinowym w kategorii wędlin. Czytaj więcej »
Rozmowa ze Stéphane'em Tikhomiroffem, Dyrektorem Generalnym w...
Grupa Carlsberg realizuje ambitną strategię ESG, której...
Krzysztof Lechowicz, Category & Perfect Store Manager w Velvet...
Rozmowa z Tomaszem Walickim – Dyrektorem marketingu Foxy...
Wywiad z Krystyną Niesłuchowską, regional marketing...
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach...
Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by...
Na rzecz lokalnych organizacji non-profit...
22 kwietnia, miliony osób na całym świecie świętuje...
Celem partnerstwa jest zapewnienie sklepom i konsumentom...
Królowa letniego orzeźwienia – lemoniada słodzona miodem...
Marka Cappy wprowadza do swojego portfolio nową linię...
Spicy Beef, Teriyaki oraz Chicken. Produkty są już dostępne...
Co może pomóc w radzeniu sobie ze stresem, stanowić zastrzyk...
To nie tylko drink, ale cała filozofia życia...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
Ruszyła majowa promocja z PAYBACK ...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
„Nieźle zamieszaj w kuchni!”...
Nowoczesny, inspirujący spot został stworzony z myślą o...