Advertisement

Z rynku FMCG

  • Już w drugim tygodniu marca 2025 roku odbędzie się jubileuszowa, 50. edycja Foodex Japan – jednego z największych i najważniejszych targów spożywczych w Azji Południowo-Wschodniej. Czytaj więcej »

  • Sery w sushi? Oczywiście, że tak – i to w najlepszym wydaniu! Jak wyróżnić swoje sushi na tle konkurencji? Jak połączyć tradycyjną technikę z nowoczesnym podejściem i stworzyć menu, które zachwyci gości? Na te pytania odpowiemy podczas organizowanych przez Akademię Hochland Professional warsztatach SUSHI-FUSION. Poprowadzi je mistrz sushi Marcin Kaczmarek, właściciel... Czytaj więcej »

  • Niezależna agencja badawcza S&P Global opublikowała „Sustainability Yearbook 2025”, międzynarodowy ranking firm ocenionych pod kątem ESG. Podobnie, jak w poprzednich edycjach listę branży napojów otwiera Coca-Cola HBC, uznana po raz ósmy za najbardziej zrównoważoną firmę w swoim sektorze. Czytaj więcej »

  • Znamy zwycięzców 10. edycji Plebiscytu Czytamy Etykiety – najbardziej prestiżowego plebiscytu konsumenckiego w Polsce. Tworząca go społeczność zdecydowała, które produkty zasługują na miano tych najlepszych: mają doskonały skład, są godne polecenia i wyboru. W tym roku puszysty serek twarogowy Almette z kolorowym pieprzem zwyciężył w kategorii ‘Serek Kanapkowy’. Czytaj więcej »

  • Colian po raz kolejny został doceniony przez władze Kalisza za wkład w rozwój lokalnego sportu. Podczas uroczyste gali, która odbyła się 24 lutego br. w Sali koncertowej im. prof. Jerzego Rubińskiego WPA UAM, firma otrzymała statuetkę „Za serce dla sportu”. Czytaj więcej »

  • Co trzecia szkoła podstawowa w Polsce zgłosiła drużynę do udziału w największym w Europie turnieju piłkarskim dla dzieci, Pucharze Tymbarku. W tym roku po raz pierwszy w historii każdy powiat w Polsce posiada swoją reprezentację. Najwięcej zespołów zgłosiło się w województwach: wielkopolskim, mazowieckim, małopolskim i lubelskim. Czytaj więcej »

  • Branża mleczarska odgrywa kluczową rolę w zapewnianiu wysokiej jakości produktów spożywczych, jednocześnie podejmując wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem. W odpowiedzi na rosnące oczekiwania konsumentów i regulacje prawne, mleczarnie na całym świecie inwestują w innowacje mające na celu redukcję śladu węglowego, ograniczenie zużycia wody i poprawę dobrostanu... Czytaj więcej »

  • Q-commerce w Polsce nabiera rozpędu

    Wtorek, 25 lutego 2025

    Ponad 90 sklepów objętych usługą, sobotnie szczyty zamówień i kajzerka jako pozycja obowiązkowa na liście zakupów. Trzy miesiące po ogłoszeniu strategicznej współpracy, Pyszne.pl i Carrefour Polska podsumowują pierwsze efekty projektu, oferującego w krótkim czasie dostawę zakupów spożywczych online. Rozwiązanie jest już dostępne w 23 miastach, a jego rosnąca popularność... Czytaj więcej »

  • Pierwsze zwrotkomaty pojawiły się w wybranych sklepach sieci w całej Polsce. Od grudnia 2024 roku klienci mogą zwracać opakowania plastikowe lub metalowe w województwach śląskim, świętokrzyskim i łódzkim. Czytaj więcej »

  • Przyspieszone tempo wdrażania regulacji CSRD (Corporate Sustainability Reporting Directive) wyznacza nowe standardy raportowania ESG w Polsce i Europie. Pomimo tego, 34% polskich firm nadal nie wie, kiedy jest zobligowane do złożenia raportu ESG, a jedynie 24% czuje się dobrze przygotowanych do tego procesu – wynika z badań Crowe Poland & Envirly. Czytaj więcej »

  • Ruszyła 10. edycja programu dla szkół Akademia Lubella. Czytaj więcej »

  • Skala przedsięwzięcia i krótki czas przygotowań wymaga szybkich i sprawnych dostaw urządzeń do tysięcy sklepów w całym kraju. Odpowiednio skoordynowane prace przygotowawcze i instalacje pozwolą uniknąć potencjalnych problemów operacyjnych, takich jak kolejki czy opóźnienia w odbiorze opakowań, które mogłyby negatywnie wpłynąć na pierwsze doświadczenia Polaków z systemem... Czytaj więcej »

  • Kampania napojów Hortex Tropical Duo

    Poniedziałek, 24 lutego 2025

    Z początkiem lutego wystartowała kampania reklamowa napojów Hortex Tropical Duo. Spot reklamowy emitowany jest w głównych stacjach telewizyjnych – reklamy pojawiły się także w digitalu. Czytaj więcej »

  • Firma Tarczyński ponownie została głównym sponsorem Panthers Wrocław, kontynuując swoje wieloletnie zaangażowanie w rozwój klubu. Trwająca od 2013 roku współpraca to nie tylko wsparcie finansowe, ale przede wszystkim strategiczne partnerstwo, które pozwala Panthers Wrocław konkurować z najlepszymi drużynami w Europie. Czytaj więcej »

  • ZPPP podsumowuje rynek piwa w 2024 roku

    Piątek, 21 lutego 2025

    Polacy przestawiają się na piwo bezalkoholowe. W 2024 roku segment piw bez procentów wzrósł o ponad 17 proc., przy spadku całej kategorii piwa o prawie 2 proc. To nadzieja na przyszłość dla branży, która boryka się ze spadkiem popytu, a odpowiada za 1 proc. polskiego PKB i tworzy ponad 120 tysięcy miejsc pracy w handlu, rolnictwie i usługach. Czytaj więcej »

  • W lutym 2025 roku marka Grycan otworzyła zmodernizowaną lodziarnio-kawiarnię Grycan Café w Alei Bielany. To już trzeci, po Koronie Wrocław i CH Wroclavia zrewitalizowany punkt sieci we Wrocławiu. Lokale Grycan w nowym standardzie to miejsca spotkań i celebracji chwil, których wystrój wnętrz łączy przywiązanie do tradycji i najwyższej jakości z nowoczesną aranżacją. Czytaj więcej »

  • Sieć ALDI w tym roku już po raz drugi zagrała wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Klienci mogli wrzucać datki do specjalnie oznakowanych puszek w ponad 350 sklepach. Dodatkowe inicjatywy na rzecz Orkiestry prowadzili również pracownicy ALDI. Wspólnie udało się zebrać dokładnie 334 372,19 złotych – czyli kwotę ponad 70% większą w porównaniu do ubiegłego roku! Czytaj więcej »

  • Jakie kroki podjąć po utracie pracy?

    Czwartek, 20 lutego 2025

    Studium Przedsiębiorczości, które Żabka rozwija od kwietnia ubiegłego roku, uruchomiło bezpłatny program „Rozwój kariery po utracie pracy”, skierowany do osób poszukujących nowych kierunków rozwoju swojej kariery zawodowej. Czytaj więcej »

  • Oliwy Basso zmieniają wizerunek

    Czwartek, 20 lutego 2025

    Włoski producent oliw i olejów roślinnych przekazuje konsumentom swoje produkty w nowej odsłonie. Firma Basso stworzyła idący z duchem czasu wizerunek przeźroczystej etykiety umieszczonej na butelce o owalnym, prostym kształcie. Pozwala ona na widoczność produktu, jednocześnie dostarczając ważnych informacji. Czytaj więcej »

  • Marka Tarczyński kontynuuje współpracę z PGE Narodowym, najbardziej prestiżową areną wielofunkcyjną w kraju. Przedłużenie umowy partnerskiej na kolejny rok stanowi naturalny krok w strategicznym zaangażowaniu marki w rozwój sportu oraz wspieranie wydarzeń w Polsce na różnych poziomach. Czytaj więcej »

  • Już wkrótce 6 kolejnych instytucji z obszaru działalności firmy Südzucker Polska S.A. będzie miało szansę zrealizować swoje prośrodowiskowe inicjatywy. Każda z nich otrzymała darowiznę w kwocie 5000 zł, pochodzącą z programu Grant 5000. Wśród beneficjentów, podobnie jak w poprzednich latach, znalazły się między nimi lokalne szkoły. Czytaj więcej »

  • Almette z kolorowym pieprzem oraz Almette serek wiejski ze skyrem otrzymały nominacje w jubileuszowej, 10. edycji prestiżowego Plebiscytu Czytamy Etykiety, który promuje polskie produkty, wspierając w ten sposób rozwój krajowej branży spożywczej i kosmetycznej. To jedyne takie wydarzenie, w którym to konsumenci, a nie jury, wybierają zwycięzców konkretnych kategorii. Czytaj więcej »

  • Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol uczestniczy w największych na świecie targach żywności i napojów – Gulfood 2025 w Dubaju. To prestiżowe wydarzenie stanowi doskonałą okazję do promowania wysokiej jakości polskich produktów mleczarskich na arenie międzynarodowej oraz nawiązania nowych kontaktów handlowych. Czytaj więcej »

  • Hochland na Expo Sweet 2025

    Wtorek, 18 lutego 2025

    W warszawskim Centrum Expo XXI trwają największe w Polsce targi branży cukierniczej i lodziarskiej – Expo Sweet. Wśród wystawców nie zabrakło stoiska Hochland Professional, a dokładnie działu oferującego produkty i profesjonalne rozwiązania przeznaczone dla branży HoReCa. Czytaj więcej »

  • W dniach 17–21 lutego 2025 roku w Dubai World Trade Centre odbywają się jedne z największych na świecie targów branży spożywczej i napojów – Gulfood 2025. Szacuje się, iż w wydarzeniu weźmie udział ponad 5 500 wystawców z ponad 190 krajów, w tym liczne polskie firmy mleczarskie, które zaprezentują swoje najnowsze produkty i innowacje. Czytaj więcej »

  • Marki DrWitt i Ekstraklasa podpisały umowę współpracy marketingowej, która rozpocznie się w rundzie wiosennej sezonu 2024/2025. Czytaj więcej »

  • MOKATE, lider na rynku gorących napojów, wprowadza do swojego portfolio nową linię produktów – Cappuccino Zero bez dodatku cukru. Czytaj więcej »

  • Pozytywna zmiana w Wedlu

    Czwartek, 13 lutego 2025

    100% jajek z chowu bezklatkowego jest wykorzystywanych w produkcji kultowych produktów. Od początku 2025 roku produkty Wedla, takie jak Ptasie Mleczko®, Torcik Wedlowski czy WW, powstają z wykorzystaniem jaj pochodzących od kur hodowanych w warunkach zapewniających wyższe standardy ich dobrostanu. Czytaj więcej »

  • Pilot International, lider w dystrybucji produktów FMCG, poszerza swoją ofertę na polskim rynku o produkty marek Mars i Fox. Czytaj więcej »

  • Parówki z filetem z kurczaka z linii High Protein, które marka Duda pierwsza wprowadziła na rynek w grudniu 2024 r., potwierdziły swoją pozycję, okazując się najlepiej sprzedającym się produktem proteinowym w kategorii wędlin. Czytaj więcej »

więcej artykułów